Enrive[ a / b / biz / c / co / g / gg / global / k / lit / Movies / mu / nsa / pc / pol / sci / toon / tv / x / ]

Random - /b/ [Catalog] [Board FAQ]




CAPTCHA Image

TopBottom

Official Webm Thread


>>
Image Thumbnail

>>185018

>>

>>

>>

>>

>>185022 wtf was this about?

>>

>>185025 iirc, kid tried to sell the guy a stolen gun, guy shot kid with gun

>>

>>

>>185028 Até aqui tem macaco, hue.

>>

>>

>>

>>

i Tried to create a thread just like this...but.. it all came out... porn

>>

>>

>>185029 >>what the hell are you doing Ha,ha idiot cuckold detected

>>

>>185054 It was her Dad lol

>>

>>185339 I know, is =

>>

>>
>>

>>185394 that was 10/10 cute as fuck, i remember being like that the first time i went hunting

>>

>>

Unsure how to make it sizeable to post but this has always been one of the funniest things I ever seen. I never learned if it was real or not. If so, her face is fucking priceless that fucking whore http://motherless.com/FF612D8

>>

>>185796 I'll find a way, and let ya know how I did it..

>>

>>185796 I went to http://www.tubeoffline.com/download-MotherLess-videos.php and pasted your link there, then saved it. its 11mb gonna convert to webm and upload in a few you know this was staged right, they're just acting..

>>

>>185804 >they're just actong shit. well, there goes my fap material. been jerking to this scene for years thinking it was real

>>

>>185805

>>

>>

I try not to save shit that don't have sound, does anyone have the sauce for this one >inb4 watermark >inb4 google liveleak drowning handcuffed girl in tub

>>

>>

>>

>>185814 lmfao this is fucking stupid m8

>>

>>185815 hehehe i kno i lost too

>>

>>
Image Thumbnail

>>

>>185819 while they are talented HOLY SHIT is this fucking annoying. where is this? those poor people

>>
Image Thumbnail

>>

>>185821 I assume this is the subway in NYC USA being as the sign says Union Square.

>>

>>185823 i watched the whole thing why the fuck did I do that?....

>>

>>185820 >>185822 >Outlander posts a webm, one frame at a time..

>>

>>185824 I was waiting for the blonde to dance too

>>

>>

>>185827 Can't tell what is happening but fuck Syria. Other countries should just Annex it and have all their females assigned as slaves to richer nations

>>

>>

>>185828 Trump and Putin are going to join forces with Assad, good luck with that lol

>>

I give you the most cancerous webm I have

>>

>>

>>

>>

>>

>Don't try this at home Seriously, if you get a girl this drunk they will either die or kill someone. Especially if Russian..

>>

>>185831 omg im dying

>>

>>

>>185838

>>

>>

>>

>>

>>185841 >serious question Okay so.....a girl is okay with you cumming inside her but not pissing on her? I mean she's already agreed to fornication. What a stupid bitch

>>

>>

>>185844 >What is acting? You're seeing and thinking what they want you to, remember, it's real, but it's still staged lol

>>

>>185845 holy fuck that was brutal good dog

>>

>>

>>

>>

>>185850 Her most famous video is obligatory..

>>

>>

>>

>>

>>185840

>>

>>185856 >>185857 >>185858 Chill brah

>>

>>185860 >>185861 STOP

>>

>>

>>

>>185840

>>

>>

>>

>>185853 LOL OH MYGOD

>>

>>

>>185864 sauce?

>>

She squirts girl-cum all over herself Pretty hot

>>

>>186098 All shes doing is peeing dood.

>>

>>186102 Did you even watch what I posted? She plays with her clit a bit then orgasms and gushes all over herself. She's cumming

>>

>>186105 That's pee. I watched it where do you think the fluid comes from? Learn some anatomy. Protip:It comes from the bladder.

>>

>>186105 >Virgin detected

>>

>>186106 >>186108 If you guys don't like my webm then just fucking leave and don't even comment if you guys are too stupid to comment you fucking virgins

>>

>>186110 There is nothing wrong with the webm, if your into water sports, then that is a perfect example. It's not that I don't like it, I'm just not into watching girls squirt piss all over the place. >too stupid to comment you fucking virgins Calm down honey, I was explaining to your virgin ass that you are misinformed on what it is that you're seeing.

>>

I have a webm for the guy that keeps spergging out over /tugs/

>>

>>186112 So girls can't squirt cum? Is that what you are saying? Haha you fucking loser. Get with a real woman and she'll laugh at your ass when you tell her that

>>

>>186116 >post webm of girl peeing >has no clue as to what is happening Shitty b8 m8

>>

this argument lol both of you are right to some degree urine contains ammonia but fluid from squirting doesn't the ammonia from squirting is filtered through a gland between the bladder and vagina so it originates from urine, but is not urine just like urine can originate from water, but it isn't water make sense?

>>

>>186119 Don't tell him this, its more funny to see him sperg out about being a virgin and not knowing that the video he posted was a girl simply peeing lol.

>>

>>186120 idk if it was squirting because it was a huge amount but the fluid was almost milky and came in pulses (the vagina pulsates when it orgasms, and it's really hard to stop peeing once you start with THAT amount of pee) but she had a straight face anyway, squirting=/=pee it originates from pee, but is chemically different.

>>

>>

>>186121 Stop while your ahead, this is a webm thread, not a 'were gonna circle jerk over a girl peeing' thread

>>

>>

>>186124 I'm not circle jerking, I don't care for the webm honestly I'm not the person who posted it either I'm just contributing to your discussion to say both of you are right to a degree

>>

>>186124 >stop proving me wrong Because im right?

>>

>>

lol go cry somewhere else you pathetic baby everyone lnows its girl-cum srfu and leave. i have multiple people on my side

>>

>>186130

>>

>>

>>

>>

>>

>>

>>

>>

>>

>>

>>

>>

>>

>>

>>

>>

>>

>>

>>

>>

>>

>>

>>

>>

>>

>>

>>185025 killed for his ivory

>>

>>

>>185845 Fucking Murica... Land of gorillas. Those cops should be locked up. That's an idiot's way of dealing with a tricky situation. Fucking bullies.

>>

>>186310 Triggered much? They warned him. He didn't listen. I bet he won't do it again.

>>

>>186310 > cops should be locked up For what exactly? Doing their job, following their training? They didn't break protocol, this was a text book take down of a non compliant subject ya pleb

>>

>>186228 I'm gonna send this to my 7 year old cousin. I'm telling you, she's gonna be so happy. LOL I'm so evil.

>>

>>186228 This was actually very sweet. I wish more women were this strong instead of being medicated and too drugged out to even be awake for the baby's delivery.

>>

>>186354 >LOL I'm so evil Why would sending a 7yo female a webm of a live birth be evil? Because the woman is naked? Because it is bloody? Because she is naked outside and should be ashamed of her natural beauty? YOU are the weird one and it is only EVIL because you are pushing your agenda that the birthing process is "icky" and "disgusting" and "gross" When that couldn't be the furthest from the truth

>>

>>

Actually, I got nothing against birthing process, i'm not disgusted by it. But you know she still doesn't really know what giving birth is; i think she's gonna be grossed and it's gonna be so funny.

>>

>>

>>

>>186358 I found this video funny, you know the way baby falls to the ground but is still ok. The parents of my cousin told her that she was brought by a stork and she still believes it; it's gonna be so funny when she learns the truth. HAHA, i'm so evil i'm gonna spoil her childhood.

>>

>>186365 Are you 12?

>>

>>

>>

>>

>>

>>

>>

>>

>>186363 wtf is this originally from?

>>

>>185021 This looks fake as shit

>>

>>185029 >before your bat mitzvah Hard to believe thats only 13

>>

no sound

>>
Image Thumbnail

>>185819 This is the band TOO MANY ZOOZ ! I looked them up and got their album after seeing this webm, thanks chum <3

>>

>>188090 Oh sweet. I had no clue who they were when I posted it.

>>

>>

>>

>>185018 Music please

>>

>>186105 obvious troll is obvious :/

>>

>>188560 I don't troll around on MasterChan tyvm

>>

>>

There is now a /webm/ exclusively for these. Now you can categorize them by thread instead!

>>

>>

>>188985 I wonder if someone bothered to backup all that analog era cp so many decades of history potentially lost

>>

>>

>>

>>188985 >>188992 >>188994 sauce?

>>

>>185809 thought that would be My first Hair kek

>>

>>

>>185053 anyone knows what LSM set is the one from the pic at 0:09?

>>

>>188994 What documentary?

>>
Image Thumbnail

>>185029 12 and 13 is a good time to start fucking them despite what the so called law says on our personal sexuality.

>>

>>185029 FINALLY! A Parent who actually gives a fuck.

>>

>>186356 while it is cool she did it by herself there should have been someone with their hands under her so the baby doesnt flat out fall onto the ground head fucking first

>>

>>188992 can sum1 set this 2 orb little fluffy clouds

>>

https://www.youtube.com/watch?v=B-nIYzai04M

>>

>>195731 Someone report this, it's an image from LS studios, a Ukrainian softcore porn studio.

>>

>>202780 Your Point is?

>>

>>202781 >If a modelling agency is known to have taken sexualized images of minors, all other pictures from those agencies are considered illegal as well >child modelling can no longer be allowed here.

>>

>>186374 >fighting someone bigger then you >>186363 >of cause the rape scene has "Arabic" music over it

>>

>>202785 https://ccluster.com/candy/thread/95919 > illegal Nice Meme Gad don't give a fuck

>>

>>202787 Post a Laura B with a candydoll watermark

>>
>>

>>202796 Someone report this.

>>

>>202797 No lol

>>

>>185048 lol , of course it did

>>

>>

>>

>>

>>

>>186098 >>186098 She's pissing, you dumb fuck. I swear! Kids deeze daze! Do schools do lobotomies on kids as SOP (Standard Operating Procedure) now?

>>

>watermark

>>

>>203578 >>203579 >>204145 Post webm videos in a format that actually works.

>>

>>204685 Those videos are mp4

>>

>>204685 Use a less shitty browser

>>

>>204685 They work on crome/cromeium/tor browser just fine m8

>>

>>

>>

>>

>>

>>

>>204843 Does not work on Tor Browser for me. I get "Video can't be played because the file is corrupt.". Plays fine in a video player though.

>>

>>204843 Chrome?? Yeah, right! Only a fool would use Chrome browser for anything. On the other hand, it makes sense. Since ccluster is a honeypot, might as well invite the creators of the honeypot to explore this site and its contents with you, so they'll know for sure what your interests and fetishes are. Chrome is just an info gathering tool for the NSA and all the other "initial" agencies and bureaus.

>>

>>204875 Are you using windows? lol Works fine for me on xubuntu/Tor >video related my internet is realllllyyyy slow m7

>>

>>204887 Yes, I acturally fired up chrome to try it, it worked fine. I personally use Chromium, it works great on my old ass laptop. I tested it with Tor just to see if it was a firefox bug, which its not, it played fine for me. I guess your setup is just shit. Deal with it.

>>

>>204892 >Are you using windows? Nope, Debian. I was opening them in a new tab. I tried clicking on the video like you did and it worked. What happens when you open it in a new tab?

>>
Image Thumbnail

>>205016 My computer would probably catch on fire. Not sure really, not gonna find out either. If it ain't fixed, don't broke it. >Opening in new tab Welp, there's your problem lol

>>

>>205022 What elitism?

>>

>>205023 haha, it was the first debian meme I found.

>>
>>

>>
>>

>>

>>227177 Dubs

>>

>>

>>

>>

>>